În data de 12 octombrie, în cadrul Galei „România ești TU„ ediția regională sud-vest, care a avut loc la Filarmonica Banatul din Timișoara, Aur’a Mineral Water a primit premiu de excelență pentru Respect pentru Tradiții și Calitate Premium - o distincție pe deplin meritată având în vedere că apa Aur’a este unică datorită conținutului îmbogățit natural cu coloizi de aur și argint precum și pentru ambalajul premium, sticlă de sticlă.
„Gala România ești TU” este un eveniment de mare anvergură în care sunt premiate și încurajate businessurile care aduc investiții bune în România și au în centrul lor de activitate bunăstarea oamenilor și moștenirea ce trebuie lăsată generațiilor următoare.
Acest eveniment unic în România este proiectul de suflet al fondatoarei TIANA PUBLISHING STORE, Tatiana Tuță, care și-a dorit foarte mult să aducă laolaltă cei mai ambițioși antreprenori și cele mai performante proiecte cu investiții în România și pentru români.
Apa Aur’a este un astfel de brand 100% românesc care a adus pentru România foarte multe premii și distincții naționale și internaționale și care participă activ la cele mai importante târguri de profil din întreaga lume.
AUR’A MINERAL WATER este o companie românească de apă naturală premium, cunoscută pentru calitatea sa excepțională, fiind unică pe bursa de apă din România și din afară datorită conținutului îmbogățit de către natură cu coloizi de aur și argint și un ph de peste 8.25. Apa Aur’a este recunoscută și premiată la nivel internațional și face parte din zona de lux. Un astfel de premiu important este premiul Diamond Taste Award, ce a fost decernat la prestigiosul institut International Taste Institute din Bruxelles, din 2016 – care este dedicat în exclusivitate testării și promovării produselor alimentare și băuturilor și care adună renumiți experților gastronomi, bucătari și somelieri. Apa Aur’a se bucură și de încrederea Casei Regale, fiind furnizorul de apă al acesteia.
Apa Aur’a este cea mai premiată apă românească, iar prezența de top la târguri renumite de profil, în țară și în străinătate, precum cel din China, expoziția mondială din Dubai – cu tema „H2RO resursele României”, iar anul următor în Japonia, Aur’a Mineral Water demonstrează încă o dată angajamentul său continuu pentru excelență în inovație, precum și implicarea constantă în promovarea valorilor românești.
De curând, apa Aur’a a participat la cel mai important târg dedicat industriei ospitalității și a serviciilor alimentare din România, FoodService & Hospitality Expo 2024, care a avut loc în duminică, 17 noiembrie, în incinta Halei Laminor din București. Apa Aur’a a fost parte din cadrul acestui proiect, astfel că vizitatorii târgului s-au bucurat să deguste o apă îmbogățită natural cu coloizi de aur și argint, extrasă tocmai din munții Banatului. O apă care și-a ocupat rapid locul în topul celor mai bune ape din Europa și nu numai.
În cadrul târgului FoodService & Hospitality Expo 2024 a avut loc finala competiției Arena Bucătarilor 2024, concursul în care s-au întrecut în creativitate cei mai talentați tineri chefi. Vizitatorii au participat la sesiuni de workshop dedicate investițiilor majore în ospitalitate și la discuții despre construcția și identificarea unui concept de succes pentru un restaurant, pe lângă masterclass-uri captivante.
Totodată, au asistat la demonstrații live de artă culinară și cocktail shows, care au dezvăluit tehnici inovatoare și tendințe internaționale.
Apa Aur’a înseamnă respect pentru natură și pentru oameni; înseamnă produs românesc de înaltă calitate, dar înainte de toate înseamnă promovarea României în toate colțurile lumii.